اردبیل – در پی درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی استاندار اردبیل و امام‌جمعه اردبیل روزهای جمعه و شنبه را در استان عزای عمومی اعلام کردند.

۲ روز در اردبیل عزای عمومی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل به همراه استاندار اردبیل با صدور پیامی مشترک روزهای جمعه و شنبه را در اردبیل عزای عمومی اعلام کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: «با نهایت تأسف و تأثر فراوان، اطلاع یافتیم مرجع عظیم الشان جهان تشیع، مجاهدی شجاع و فقیهی متعمق، حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. ایشان از شخصیت‌های برجسته و از سابقون انقلاب اسلامی و برخوردار از مکانتی بی‌بدیل نزد امام خمینی ره و امین ایشان بود و در دشوارترین مقاطع تاریخ انقلاب و در عرصه‌های متنوع از عضویت در شورای انقلاب تا ریاست دستگاه قضا نقشی بسیار مؤثر ایفاء نمود. بی‌گمان یاد، نام و خدمات و مبارزات ایشان در اوراق زرین دفتر تاریخ انقلاب اسلامی با درخشندگی جاودانه خواهد ماند.

اینجانبان این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و مردم شریف ایران خاصه استان فرزانه پرور اردبیل تسلیت عرض نموده و روزهای جمعه و شنبه را عزای عمومی اعلام می‌کنیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.